Tuesday 5 June 2007

مخنوق


في يوم ما مرت عليا لحظه كنت فيها مخنوق ومحتاج اطلع اللي جوايا ومحتاج اعبر عن نفسي واشكي همي

لكني لا اجد احد اعبر عن ما بداخلي معه سوى صفحه وورد وقمت بفتح صفحه الوورد وبدأت اعبر عن نفسي في هذه الكلمات...



مخنوق ونفسي اطلع اللي جوايا


حبيت انسانه وكانت كل منايا


جاتلي ف لحظه هديه احلى من كل الهدايا


كانت ملاك ونسمه وقمرايه


كانت عندي اجمل من كل الصبايا


سكنت كل مكان جوايا


كانت هي كل دنيايا


كانت شمسي و قمري وارضي وسمايا


عدت ايام وليالي والحب بيكبر جوايا


وفجأه ظهرت كل الخبايا


وقالتلي انت مش احلامي وامالي


ومشيت وسابتني لحالي


ودفعت انا التمن غالي


وفضلت ابكي على حالي


ومين يسمعني ويبكي معايا؟؟؟


مخنوق ونفسي اطلع اللي جوايا

2 comments:

cleopatra said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


اولااااااااا ... أدعي كتير اوي .. ثانيا .. فضفض ... وأحكي كتير .. خاصه لأقرب الناس ليك ... وأكيد هما هيفهموك :)


مبرووووووووووووك البلوج .. وأتمنالك يبقي موفق ان شاء الله وتوصلة لحاجه جامدة

ربنا معاك :)

Anonymous said...

الانسان طول ما هو عايش بيمر بتجارب صعبة

مش شرط في الحب دة في كل شئ

بس لازم تخليك اقوي وتتطلع منها بحاجة


الضربة التي لا تقتلني تقويني